دانلود Terminator Genisys – بازی ترمیناتور اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 285
نویسنده : S.A.H

 

Terminator Genisys عنوان بازی پرهیجانی در ژانر اکشن و شوتر فضایی برای سیستم عامل Android بوده که توسط شرکت معروف Glu انتشار یافته است. داستان در سال ۲۰۲۸ روایت می شود. زمانی که نسل بشریت در حال انقراض می باشد. روبات های فوق پیشرفته و فضایی در حال احاطه یافتن به سیاره زمین هستند و تنها کسی که می تواند انسان ها را نجات دهد، شما هستید.

دانلود Terminator Genisys - بازی ترمیناتور اندروید

هدایت شخصیتی به اسم John Connor را در بازی Terminator Genisys بر عهده بگیرید. به کمک اسلحه ها و تجهیزات پیشرفته ای که دارید، به سمت بیگانگان هجوم برده و پایگاه هایشان را به نابودی بکشید. مسیر بسیار سختی در پیش دارید. چرا که تعدادشان بیش از تیم چند نفره ایست که شما تشکیل داده اید. نباید از آنان بهراسید. هر چند قدرت و تکنولوژی آنان به مراتب بالاتر از تیمیتان بوده ولی مهارت هایی که شما در تیراندازی دارید، هیچ کدام ندارند.

آپدیت جدید v3.0.0 جایگزین شد.

 

اکنون وقت آن رسیده تا از افرادی که خانواده تان را مورد آزار و اذیت قرار داده اند، انتقام سختی بگیرید. علاوه بر بخش داستانی که برای Terminator Genisys تدارک دیده شده، صدها ماموریت فرعی نیز توسط سازندگان طراحی شده اند. با اعزام شدن به این ماموریت ها و به پایان رساندن موفقیت آمیز آن ها، امتیاز بیشتری به دست می آورید. با این امتیازات اضافی که از این طریق کسب کردید، اسلحه ها و تجهیزاتتان را آپگیرد کرده و سطحشان را بالا ببرید. هم چنین شخصیتی که تجت کنترلتان می باشد، سطحش به مرور زمان افزایش پیدا می کند. در صورت Level Up می توانید مهارت هایتان را در زمینه های مختلف نظامی بهبود ببخشید. شاهد گرافیک سه بعدی و عالی در بازی Terminator Genisys هستیم که نظیر آن را در کم تر بازی Sci-fi Shooter می توان پیدا کرد. علاوه بر این ویژگی بصری، از موسیقی های متن فیلم ترمیناتور نیز برای مراحل استفاده شده است.

تغییرات نسخه ۳.۰.۰:

  • ویژگی های جدید به مناسبت سال نو
  • رفع مشکلات و بهینه سازی کلی

حجم فایل : ۱۲.۶۳ و ۲۲۹.۵۲ مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه ۳.۰ یا بالاتر

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم

دانلود دیتا با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی

محل قرار گیری پوشه دیتا پس از خارج کردن از حالت فشرده : sdcard/Android/Obb

توجه :

برای اجرای بار اول، به اینترنت نیاز خواهید داشت.


http://ipi.loxblog.com/

:: موضوعات مرتبط: اندروید , اکشن , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: